در این جشنواره، بانک آینده به دلیل فعالیتهای صورت گرفته در راستای تحقق اصل مشتریمحوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذینفعان، شایسته ستایش و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد.
بانک آینده، بهمنظور قدر نهادن به جایگاه ارزشمند مشتریان و مخاطبان و ارزشآفرینی هرچه بیشتر برای آن ها، همواره سعی کرده است تا با ایجاد بسترهای ارتباط دوسویه با مخاطبان، ضمن شنیدن صدای هم وطنان، زمینه شناخت افکار عمومی و بازخورد مطالبات ایشان را به مبادی ذیربط سازمانی میسر سازد.
**اعلام شعب کشیک بانک آینده در روزهای پایانی اسفندماه جاری و تعطیلات آغازسال 1395
شعب کشیک بانک آینده در روزهای پایانی اسفندماه سال جاری وتعطیلات آغاز سال 1395 اعلام شد.
در راستای تحقق ارزشآفرینی هرچه بیشتر و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان محترم، حضور فعال شعب بانک در روزهای پایانی سال جاری و تعطیلات ابتدای سال1395، از اهمیّت ویژهای برخوردار است.
برهمین اساس، از روز یک¬شنبه 16 اسفندماه تا پایان سال جاری،در تمام روزهای هفته (غیر از روزهای کشیک) یک ساعت به زمان فعالیت باجه عصرکلیه شعب بانک، افزوده خواهدشد.
همچنین «شعب منتخب» بانک آینده نیز به عنوان «شعب کشیک»، طی روزهای جمعه 21 و 28 و شنبه 29 اسفندماه سال 1394و نیزروزهای سه¬شنبه 3 فروردین، چهارشنبه 4 فروردین و پنج¬شنبه 12 فروردین ماه سال 1395 از ساعت 9:00 صبحالی 13:00 ظهرآماده ارائه خدمات به مردم عزیز و مشتریان محترم بانک آینده خواهندبود.