وی جا انداختن دانش برند و برندسازی سازی را به صورت رسمی ، کاربردی و علمی با توجه به تجربیات موفق دنیا هدف اصلی این کنفرانس دانست و ادامه داد:از چند سال گذشته دانش برند سازی به سمت مولفه های توسعه پایدار کشیده شده است.
قنبری گفت :میزان فروش محصولات روی برندسازی تاثیر مستقیم دارد اما با توجه به مشکلات زیست محیطی در دنیا برند سازی به سمت مولفه های توسعه پایدار حرکت کرده است.
وی دانش افزایی را دیگر هدف کنفرانس دانست و خاطرنشان ساخت:برای کاهش
الاینده های زیست محیطی باید از تجربیات موفق دنیا استفاده کنیم .
وی شناسایی برند های واقعی را بر طبق شاخص های بیست گانه هدف دیگر دانست و
گفت:این برندها به عنوان شاخص و الگو باید شناسایی و تقدیر شوند.
دبیرکل کنفرانس بین المللی برند سبز افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع و نگاه ویژه به آینده نگری پروژه و نیاز مبرم جامعه جهانی به رعایت الزامات زیست محیطی، احترام به محیط زیست به عنوان میراث آیندگان در راستای توسعه پایدار به عنوان یک الزام و اجبار تلقی شده و در این خصوص، مخاطبان اصلی به عنوان تصمیم ساز و تصمیم گیر از بعد حاکمیتی و دولتی حضور و مشارکت فعال دارند که این امر مسئولیت ما را نسبت به دغدغه های زیست محیطی و تعهد با نسل آینده سنگین تر کرده است.
وی افزود : با توجه به اهداف، محورها و برنامه های کنفرانس، از برندهای شاخص و موفق زیست محیطی در سطح بین المللی دعوت به عمل آمده تا به صورت ویدیو کنفرانس در خصوص رمز موفقیت و انتقال دانش، تجربه و تکنولوژی خود در حوزه زیست محیطی به صورت مورد کاوی به ایراد سخنرانی بپردازند و همچنین دو مورد از برندهای پیشرو و موفق داخلی به عنوان سخنران کلیدی و مورد کاوی دستاوردها و تجربیات موفق خود را به عنوان نقشه راه آینده برای احترام به محیط زیست در اختیار جامعه محیط زیست و برندینگ کشور قرار خواهند داد.