به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 22، مولایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این پیام ها در مدت زمان فروردین تا اسفند سال جاری به ثبت رسیده که بیشترین پیام های مردمی در حوزه امور شهری(فضای سبز،پسماند) از سوی مردم بوده است.
وی با اشاره به اینکه از بین نواحی چهارگانه منطقه ناحیه یک بیشترین پیام ثبت شده مردمی را در منطقه به خود اختصاص داده است،اضافه کرد:همانطور که انتظارات مردمی و پیام ها در حوزه امور شهری عمده مواردی که مردم در مجموع به آن انتقاد یا پیشنهاد داشته اند، نیز مرتبط با موضوعات خدمات شهری بوده است.
شهردار منطقه 22 با بیان اینکه با راه اندازی این دو سامانه مشارکت شهروندان در خصوص موضوعات شهری بالا رفته است،تصریح کرد:هدف اصلی ما بهبود وضعیت خدمات رسانی به مردم است که این مهم با مشارکت مردم بهتر صورت گرفته و سبب می شود رضایت شهروندان افزایش یابد.
وی تصریح کرد: در این سامانه اصلاح نحوه پاسخگویی به پیام ها،خدمات رسانی مطلوبتر به شهروندان،افزایش سرعت رسیدگی به پیامها و ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات ارائه شده به مردم همواره مورد توجه بوده است.