سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲ - March 19, 2024

کدخبر : 9889
یکشنبه 3 نوامبر 2019 - 12:29
Print This Post

شرکت ۱۶۰هنرمند در دهمین جشنواره کارتون و کاریکاتور

ناصری از اختتامیه دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور با موضوع جوان ایرانی در ۱۸ آبان خبر داد و گفت: از ۲۴ استان در این جشنواره شرکت کردند.

«عباس ناصری» صبح امروز یکشنبه ۱۲ آبان در نشست دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور با موضوع جوان ایرانی که در سالن امیرحسین فردی حوزه هنری برگزار شد، گفت: جشنواره های جوان در کشور با موضوعات آزاد زیاد برگزار می شود اما جشنواره ای که موضوع آن جوان باشد، تاکنون برگزار نشده بود. با همکاری موسسه سپهر سوره هنر کار را جلو بردیم و جشنواره کارتون و کاریکاتور با موضوع جوان ایرانی را برگزار می کنیم.

دبیر هنری دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور با بیان اینکه ۱۶۰ هنرمند از ۲۴ استان در این دوره از جشنواره کارتون و کاریکاتور شرکت کردند، اظهار داشت: در بخش کارتون ۴۰۳ اثر و در بخش کاریکاتور ۱۶۰ اثر داشتیم. ورک شاپ ترامپیسم از برنامه های جنبی دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور است.

وی با اشاره به داوری آثار دهمین جشنواره کارتون و کاریکاتور خاطرنشان کرد: آثار رسیده توسط تیم داوری پنج نفره و سه کمک داور، داوری می شود. جشنواره چلگی را نیز برگزار می کنیم که این جشنواره به نوعی استعدادیابی برای جشنواره کارتون و کاریکاتور است. اگر امروز جشنواره کارتون و کاریکاتور در خراسان شمالی برگزار می شود به واسطه اساتیدی چون جواد علیزاده و بهمن عبدی است.

گفتنی است، دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور با موضوع جوان ایرانی شنبه ۱۸ آبان در تالار فرهنگی هنری حافظ شهرداری در بجنورد به کار خود پایان می دهد.

پایان پیام/

برچسب ها :
دیدگاه شما