سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲ - March 19, 2024

کدخبر : 9004
پنج‌شنبه 14 مارس 2019 - 15:23
Print This Post

به زودی بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود/ برای رفع تاخیر در پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد برنامه داریم

سرپرست سازمان تامین اجتماعی از برنامه ریزی برای رفع تاخیر در پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با این سازمان خبر داد و گفت: از تاخیر ایجاد شده در پرداخت مطالبات که برای مراکز طرف قرارداد بویژه مراکز کوچک و دارای گردش مالی کمتر مشکلاتی ایجاد کرده است، پوزش می خواهیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدحسن زدا در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدای سازمان تامین اجتماعی در مشهد مقدس، اظهار داشت: از زمان شروع به کار جناب آقای شریعتمداری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایشان بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای رفع این مشکل و پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی تاکید کرده اند.
وی افزود: در ماه های اخیر ۴۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد پرداخت شده است و از همه امکانات سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت این مطالبات استفاده می شود.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: ما شرایط مراکز طرف قرارداد بویژه مراکز کوچکتر که گردش مالی کمتری دارند و با مشکل مواجه هستند را درک می کنیم و به دنبال راهکاری برای حل مشکلات هستیم.
زدا افزود: در روزهای آینده بخش دیگری از مطالبات را پرداخت می کنیم و برنامه های کاملتری نیز برای پرداخت بیشتر مطالبات و یا تهاتر این مطالبات با دولت و یا سایر ظرفیتهای سازمان تامین اجتماعی داریم.
وی از افزایش اختیارات مدیران استانی سازمان تامین اجتماعی برای مدیریت پرداخت مطالبات مراکز درمانی خبر داد و گفت: در گذشته پرداخت به مراکز درمانی از مرکز انجام می شد ولی در حال حاضر نحوه پرداخت به مدیران استانی واگذار شده است و استانها بر اساس شرایط خود عمل می کنند.

برچسب ها :
دیدگاه شما