سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲ - March 19, 2024

کدخبر : 7636
یکشنبه 19 آگوست 2018 - 12:57
Print This Post

با حضور مديرعامل بانك اقتصادنوين؛ مدرسه “مهر نوين” در روستاي کمبيل شهرستان ميناب مورد بهره‌برداري قرار گرفت

با حضور مديرعامل بانك اقتصادنوين؛ مدرسه "مهر نوين" در روستاي کمبيل شهرستان ميناب مورد بهره‌برداري قرار گرفتهمزمان با هفدهمين سالگرد تاسيس بانک اقتصادنوين و در آستانه آغاز سال تحصيلي جديد، پانزدهمين مدرسه اين بانک با نام "مهرنوين" در روستاي کمبيل شهرستان ميناب استان هرمزگان مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در آيين افتتاح اين مدرسه که با حضور جمعي از مقامات و مسئولين کشوري و استاني برگزار شد، عليرضا بلگوري مديرعامل بانک اقتصادنوين طي سخناني با اشاره به مسئوليت‌هاي حرفه‌اي بانک اقتصادنوين در عرصه‌هاي اقتصادي، به اهداف و دستاوردهاي اين بانک در حوزه مسئوليت‌هاي اجتماعي اشاره کرد و افزود: باور ما در بانک اقتصادنوين تحقق عملي شعار “با هم، براي هم” است تا با هم بتوانيم دست در دست هم براي تداوم و اعتلاي قابليت‌هاي خود در عرصه‌هاي داخلي و بين‌المللي و پيشرفت و توسعه ميهن عزيزمان ايران، نقش سازنده‌اي را داشته باشيم.
وي افزود: بانک اقتصادنوين همواره مي‌کوشد علاوه بر ايفاي وظايف خود در بازار پولي كشور، در عرصه‌هاي اجتماعي نيز حضوري موثر داشته باشد و با اعتقاد و باوري راسخ، مسئوليت‌هاي اجتماعي را به عنوان رويکردي متعالي به کسب و کار همواره مدنظر قرار دهد.
وي در ادامه ساخت اين مدرسه و اهداي آن به مردم خوب و دوست داشتني روستاي کمبيل ميناب را موجب افتخار بانک اقتصادنوين دانست و ابراز اميدواري کرد، فرزندان عزيز اين مدرسه با بکار بستن تلاش و کوشش، مدارج علمي خود را تا سطوح بالا طي کنند و در آينده از جمله افراد موفق، کارآفرين و افتخارآفرين کشور عزيزمان ايران باشند.
در مراسم افتتاح مدرسه مهرنوين بانک اقتصادنوين در شهرستان ميناب، محمد احمدي، سرپرست فرمانداري ويژه شهرستان ميناب نيز ضمن تشکر از اقدام خيرخواهانه بانک اقتصادنوين، به وجود ۵۰۰ کلاس درس غير ايمن در اين شهرستان اشاره کرد و گفت: از مجموع ۱۳۶ مدرسه تخريبي،۳۷ مدرسه در حال بازسازي، نوسازي و تجهيز است.
در ادامه محمد جمال‌زاده، معاون توسعه و پشتيباني سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس کشور با اشاره به استاندارد سرانه آموزشي در کشور گفت: در حال حاضر حدود ۴۰ ميليون مترمربع تا سرانه استاندارد فضاي آموزشي فاصله داريم که اميد است با اقدامات خيريني چون بانک اقتصادنوين بتوانيم اين کمبودها را جبران کنيم.
گفتني است، دبستان ۶ کلاسه مهرنوين با مساحت ۱۸۰۰ متر مربع محوطه و ۴۰۶ مترمربع زيربنا و با اعتباري بالغ بر يک ميليارد تومان ساخته و تجهيز شده و از ابتداي سال تحصيلي پيش رو ميزبان کودکان و نوجوانان روستاي کمبيل شهرستان ميناب خواهد بود. همچنين بانک اقتصادنوين با هدف تسهيل در امر آموزش و يادگيري، تعدادي کيف حاوي لوازم‌التحرير تهيه و به دانش‌آموزان مدرسه کمبيل اهدا نمود.

برچسب ها :
دیدگاه شما