سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲ - March 19, 2024

کدخبر : 7623
جمعه 17 آگوست 2018 - 15:50
Print This Post

فروش جهانی Huawei nova3 با آغازی شگفت انگیز

به گفته گانگ، یکی از مدیران ارشد هوآوی در ارتباط با گوشی های سری Huawei nova3:" این مدل ها به گوشی های محبوبی در میان کاربران در بازارهای جهانی بدل خواهند شد.

با معرفی گوشی های سری nova3 در مالزی، فیلیپین، ویتنام، تایلند و اندونزی به عنوان اولین کشورهایی که – غیر از چین – این گوشی در آنها عرضه می شود، این گفته او تا حد زیادی به واقعیت پیوست. آغاز فروش به خصوص در کشورهای فیلیپین و مالزی در حالی انجام شد که مردم در صف های طویل برای دریافت این گوشی در انتظار ایستاده بودند و این اشتیاق کاربران افزایش فروشی معادل ۴۴۷ درصد نسبت به مدل قبلی سری nova یعنی nova2 در این کشورها برای هوآوی به ارمغان آورده است.

اما چرا فروش گوشی های Huawei nova3 در همین آغاز راه تا این اندازه موفق بوده؟
اول اینکه هوآوی یکی از موفق ترین برندهای تولید گوشی های هوشمند در بازارهای جهانی است که به خصوص در سال گذشته در فروش گوشی های گران قیمت و پرچم دار خود بسیار موفق ظاهر شده است. در نیمه اول سال ۲۰۱۸ گوشی های این شرکت رتبه اول فروش در کشورهای ایتالیا، اسپانیا، لهستان، روسیه، مصر و البته چین را داشته و در ۳۰ کشور دیگر از قبیل فرانسه، فنلاند، تایلند و مالزی رتبه دوم فروش را مال خود کرده است. به علاوه سطح آگاهی کاربران از برند این شرکت از ۸۱ درصد در سال ۲۰۱۶ به ۸۶ درصد در سال ۲۰۱۷ رشد داشته است.
دوم اینکه گوشی های میان رده سری nova در جایگاهی قرار دارند که موبایل های این رده قیمتی در بازار از بیشترین رشد فروش نسبت به سایر رده ها برخوردار هستند. با توجه به آمارهای IDC در کشورهای جنوب شرق آسیا، سهم گوشی های میان رده در بازار گوشی های هوشمند از ۱۷ درصد در سال ۲۰۱۶ به ۲۷ درصد در سال ۲۰۱۷ افزایش یافته و هم اکنون گوشی های سری nova در میان سایر میان رده ها بیشتر سهم بازار را به خود اختصاص داده است.
سوم و از همه مهم تر قابلیت ها و نوآوری هایی است که در سری nova3 به کار گرفته شده است. به گفته گانگ، گوشی های سری nova پرچم دارانی پیشرو برای نسل جوان جویای روندهای روز هستند. این ادعا به خصوص در مورد nova3 که از بدنه ای شیشه ای مشابه گوشی های پرچم دار و طیف رنگ بنفش به عنوان رنگ سال ۲۰۱۸ در طراحی آن به کار گرفته شده است. همچنین در این گوشی از پردازنده ۸ هسته ای بهره گیری شده که مجهز به NPU برای پردازش عصبی همانند گوشی های پرچم دار هوآوی است.
نسل جوان امروزی جویای نشان دادن خود و علاقمندی هایش به دنیای اطراف از طریق شبکه های اجتماعی است به همین دلیل هم Huawei nova3 به دوربین سلفی مجهز شده که برای اولین از هوش مصنوعی برای بهبود کارایی خود بهره می برد. دوربین سلفی این گوشی یک دوربین دوگانه با لنزهای ۲ و ۲۴ مگاپیکسلی است که می تواند عکس های سلفی بی نظیری ثبت کند. بازی و سرگرمی هم نکته مهم دیگری برای گوشی کاربران جوان است. تکنولوژی GPU Turbo در گوشی های Huawei nova3 می تواند خیال آنها را حیث پردازش سنگین گرافیکی در هنگام بازی راحت کند.
با وجود این امکانات و همچنین قیمت مناسب این گوشی انتظار می رود موفقیت گوشی های Huawei nova3 در کشورهای دیگر هم تکرار شود.

برچسب ها :
دیدگاه شما