سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲ - March 19, 2024

کدخبر : 6424
دوشنبه 19 فوریه 2018 - 12:37
Print This Post

حضور داتین در بین ۵۰۰ غول اقتصادی ایران

۵۰۰ شرکت برتر ایران که از آنها به‌عنوان غول‌های اقتصادی نام می‌برند، در بیستمین سال رتبه‌بندی شرکت‌ها معرفی شدند.

datin
به گزارش روابط عمومی داتین،در بیستمین همایش شرکت های برتر که بیست و نهم بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما و با حضور وزیر صنعت معدن تجارت برگزارشد، داتین برای دومین سال پیاپی موفق شد در بین ۵۰۰ غول اقتصادی ایران قرار بگیرد.

۵۰۰ شرکت بزرگ ایران طبق سنت هر سال امسال نیز در بیستمین سال رتبه‌بندی ۱۰۰-IMI معرفی شدند. این شرکت‌ها که بر اساس اطلاعات سال مالی گذشته و با احتساب میزان فروش طبقه‌بندی می‌شوند، نمادی از غول‌های اقتصادی کشور هستند. با توجه به رتبه‌بندی امسال که از سوی سازمان مدیریت صنعتی منتشر شده، داتین بر اساس صورت‎‌های مالی سال ۹۵، موفق به کسب رتبه ۴۱۹ شد، که نسبت به رتبه ۴۷۷ پارسال ۵۸ رتبه ارتقا یافته است.

لازم به ذکر است  سازمان‌مديريت‌صنعتي از سال ۱۳۷۷ رتبه‌بندي شركت هاي برتر ايران را هر ساله انجام داده است. اين رتبه بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفيد در مورد بنگاه‌هاي اقتصادي كشور، فضاي روشن‌تري از كسب و كار اقتصادي كشور ارایـــه مي‌دهد و به مديران بنگاه‌های اقتصادی، سياست‌گذاران و پژوهشگران، ياري مي‎رساند تا شناخت و درك دقيق‌تري از مقياس، ساختار مالي و اقتصادي صنايع و بنگاه‌هاي اقتصادي بزرگ كشور بيابند.

برچسب ها :
دیدگاه شما