سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲ - March 19, 2024

کدخبر : 5431
شنبه 14 اکتبر 2017 - 12:09
Print This Post

بیانیه اتاق اصناف ایران در محکومیت اظهارات رئیس جمهور آمریکا

بیانیه اتاق اصناف ایران در محکومیت اظهارات رئیس جمهور آمریکا واعدوا لهم مااستطعتم من قوه بی‌گمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که نهال آن را حضرت روح‌الله (ره) کاشته و رهبر فرزانه انقلاب طی سال‌های متمادی از کیان آن حفاظت و حراست کرده‌اند.

بی‌گمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که نهال آن را حضرت روح‌الله (ره) کاشته و رهبر فرزانه انقلاب طی سال‌های متمادی از کیان آن حفاظت و حراست کرده‌اند. این نهاد انقلابی طی همه سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن لحظه‌ای از دفاع تمام‌قد از میهن اسلامی در برابر تهدیدات بزرگ و کوچک استکبار جهانی و وامداران و ایادی شرق و غرب غفلت نکرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است انقلابی که ریشه در بدنه اجتماع و آحاد جامعه دارد. از این رو، سپاهیان فرزندان برومند ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی هستند و هرگونه توهین و هتک حرمت نسبت به آنان، حرمت‌شکنی از مردم ایران تلقی می‌شود. بدون تردید امنیت امروز کشور مرهون و مدیون مجاهدت‌ها و دلاوری‌های سپاهیان اسلام است.

اهمیت و جایگاه ویژه و خاص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه و امنیت‌آفرینی سپاهیان موجب شده تا بازیگر تازه وارد کاخ سفید با اظهاراتی سخیف، سعی در حمله به آن داشته باشد. از قضا این هجوم ناشیانه رئیس جمهوری ایالات متحده به سربازان دلیر خلیج همیشه فارس، نشان می‌دهد که راه و مسیر و روش سپاه پاسداران چون همه این سال‌های گذشته درست و صحیح بوده است. همان‌گونه که پیر جماران در وصف آن‌ها گفته بود «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» و رهبری معظم انقلاب هم آنان را حافظان انقلاب خطاب می‌کنند و می‌فرمایند: «انقلاب هرچه دشمن دارد و دشمنى دارند، به‌طور طبیعى در مقابل سپاه پاسداران صف بسته‌اند و حضور دارند؛ چون پاسدارِ انقلاب است.» و نیز رئیس جمهور محترم گفت: «سپاه پاسداران از ملت ایران، عراق، سوریه، یمن و مردم منطقه حمایت می‌کند و به عنوان نیروی قدرتمندی است که همواره در کنار مردم بوده و مردم نیز در کنار آن هستند.»

اصناف، بازاریان و همه کسبه مومن و انقلابی کشور هم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهاد برخاسته از درون جامعه دانسته و همچون گذشته با تمام توان از آن دفاع خواهند کرد. پیوند میان اصناف و سپاه، پیوندی ناگسستنی است که نه آمریکا و نه هیچ قدرت بین‌المللی دیگری نمی‌تواند در این پیوند خدشه و خللی وارد آورد.

اتاق اصناف ایران ضمن حمایت همه‌جانبه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراتب انزجار خود را از سخنان توهین‌آمیز، بی‌پایه و اساس و متوهمانه رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا اعلام کرده و این‌گونه اظهارات و تهدیدها هرگز نمی‌تواند ذره‌ای از ارادت و پیروی جامعه بزرگ اصناف کشور نسبت به آرمان‌های امام راحل و منویات مقام عظمای ولایت بکاهد.

اشدا علی الکفار و رحما بینهم

اتاق اصناف ایران

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶

برچسب ها :
دیدگاه شما