سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲ - March 19, 2024

کدخبر : 4842
شنبه 12 آگوست 2017 - 11:19
Print This Post

بیمه تجارت نو در مجمع ۲۸ تومان به ازای هر سهم سود تقسیم می کند/در پی ایجاد سوپرمارکت مالی و ارائه سبد خدمات بانکی- بیمه ای هستیم

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو با اشاره به EPS 30 تومانی این شرکت در سال گذشته اعلام کرد که در مجمع عمومی، 28 تومان به ازای هر سهم پرداخت خواهد شد.

abaszadegan

سیدمحمد عباس زادگان با بیان این نکته که به زودی به سهامداران پیشنهاد خواهد داد که ۲۵ تومان از این مبلغ را برای افزایش سرمایه شرکت بیمه تجارت نو اختصاص دهند، افزود: برای سال جاری هم حدود ۳۰ تومان به ازای هر سهم، سود پیش بینی کرده ایم که آن هم پیشنهاد ما این است که صرف افزایش سرمایه شود.
وی سرمایه ۲۵۰ میلیارد تومانی بیمه تجارت نو را از بالاترین سرمایه های اولیه در بین شرکت های بیمه خواند و اظهار داشت: توانگری مالی این شرکت نیز محاسبه شده و به تایید حسابرس رسمی رسیده و به بیمه مرکزی ارسال شده است و به زودی روی سایت قرار خواهد گرفت.
به گفته وی، توانگری مالی بیمه تجارت نو در این یک سال و اندی فعالیت، درجه یک است و این شرکت در زمینه ایفای تعهدات، شکایتی از بیمه گزاران نداشته است.
عباس زادگان با اشاره به تحقق ۹۰ درصد بودجه شرکت در سال گذشته، گفت: بیمه تجارت نو در سال ۹۵ حدود ۴۸ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و ضریب خسارت آن نیز ۱۰ درصد بود ضمن این که برای خسارت های احتمالی در راه، ذخایر کافی گرفته شده است.
وی کادر نیروی انسانی بیمه تجارت نو را کادری جوان، باانگیزه و دونده خواند و ادامه داد: با یکهزار کارشناس خسارت مورد تایید بیمه مرکزی قرارداد بسته و آنان را ساماندهی کرده ایم تا هرجا خسارتی به وقوع می پیوندد به صورت آنلاین و آنکال آن را ارزیابی کنند تا بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت خسارت ارزیابی شده، به بیمه گزاران پرداخت شود.
مدیرعامل بیمه تجارت نو با بیان این نکته که ایمنی در ایران در همه جا بسیار پایین است و ریسک ها هم کنترل شده نیست، تاکید کرد: این موضوع باعث شده است که ضریب خسارت در کشور بسیار بالا باشد به گونه ای که میزان خسارت ما در تصادفات از جنگ هم بیشتر است.
وی با اشاره به برنامه های این شرکت در راستای بهبود ریسک و ایمنی در کشور اعلام کرد که نخستین سمینار بین المللی ریسک و ایمنی در سال جاری از سوی بیمه تجارت نو برگزار خواهد شد.
عباس زادگان، کمک به ایجاد شرکت ریسک و ایمنی را از دیگر برنامه های این شرکت ذکر کرد و اظهار داشت: عرضه محصولات جدید نیز در دستور کار قرار دارد که از آن جمله، طراحی بیمه نامه آتش سوزی با نرخ حق بیمه پایین و تنها با پرکردن یک کارت است.
وی همچنین گفت که تا دو سه ماه دیگر، بیمه نامه عمری با تمرکز بر مستمری از سوی بیمه تجارت نو به بازار عرضه خواهد شد.
به گفته وی، بیمه روستاییان نیز با همکاری پست بانک در برنامه های این شرکت قرار دارد که بر اساس آن، بیمه نامه عمری طراحی خواهد شد که با توجه به درآمد پایین روستاییان، در دوران بازنشستگی، زندگی آنان را تامین کند.
مدیرعامل بیمه تجارت نو اعلام کرد که تا دو ماه دیگر آیین نامه اجرایی این طرح تدوین و پس از آن در روستاها عملیاتی خواهد شد.
وی درباره استفاده بیمه تجارت نو از بازار بالقوه سهامداران عمده نظیر بانک تجارت، تاکید کرد: ما قصد نداریم سهامداران عمده را مجبور به خرید بیمه نامه های خود کنیم بلکه درپی ارائه خدمات باکیفیت هستیم تا سهامداران به خرید محصولات این شرکت راغب شوند.
عباس زادگان پیش بینی کرد که بانک تجارت به صورت تدریجی، بخش اصلی عملیات بیمه ای خود را به شرکت بیمه تجارت نو منتقل خواهد کرد.
وی ادامه داد: در پی ایجاد سوپرمارکت مالی و ارائه سبد خدمات بانکی- بیمه ای در شعب بانک تجارت هستیم.

برچسب ها :
دیدگاه شما