سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲ - March 19, 2024

کدخبر : 4807
پنج‌شنبه 10 آگوست 2017 - 4:30
Print This Post

اولین نمایشگاه فرش ماشینی در شهرآفتاب

اولین نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی و کفپوش در حالی درمحل دائمی نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار میشود که قبل ازآن چندین دوره در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار میگردید.

farsh

عظیم دستفال مدیر و برگزارکننده نمایشگاه باعنوان این مطلب که استقبال شرکت کنندگان در این محل بسیار خوب بوده تلاش خواهد نمود تا با بهترین امکانات را در اختیار شرکت کنندگان و همچنین بازدیدکنندگان قرار دهدو دسترسی سریع و آسان (مترو و بزرگراهها) بازگشایی رستوران و فروشگاه شهر آفتاب از جمله امکانات اولیه راه اندازی شده است .

ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان یادآور میشویم که این نمایشگاه با حضور برترین برند های داخلی و خارجی همچون زمرد مشهد،نگین مشهد،قالی سلیمان،فرش تهران،مشهد اردهال،سروش پایتخت،فرش بزرگمهر،توس مشهد و دیگر بزرگان صنعت فرش ماشینی همچون مرینوس ترکیه با حضور ویژه تیم نساجی مرینوس ترکیه و نماینده رسمی دموتکس آلمان از شما عزیزان جهت بازدید از اولین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی در ایران دعوت به عمل میآید.

اولین نمایشگاه فرش ماشینی و کفپوش شهر آفتاب از روز سه شنبه ۱۷ مرداد ماه لغایت جمعه ۲۰ مرداد ماه در محل نمایشگاهی شهر آفتاب و در سه سالن با حضور شرکتهای تولیدکننده فرش ماشینی برگزار می شود.

روبان افتتاح این نمایشگاه صبح روز سه شنبه با حضور آقای فاضلی رئیس اتاق اصناف قیچی شد و این نمایشگاه رسما ًآغاز بکار نمود.

کمالیان رییس اتحادیه فرش ماشینی با اشاره به حضور تولیدکنندگان برتر ایران در این دوره از نمایشگاه گفت: ۶۰ برند برتر از تولیدکنندگان فرش ماشینی، جدیدترین تولیدات خود را عرضه کرده اند.

وی با اشاره به برپایی این نمایشگاه تا ۲۰ مردادماه در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب گفت: این صنعت یکی از اشتغال زا‌ترین صنایع است که هم اکنون در رکود به سر می برد.

این نمایشگاه از ۱۰ صبح تا ۱۸ برای بازدید عموم باز است.

برچسب ها :
دیدگاه شما