سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲ - March 19, 2024

کدخبر : 4130
پنج‌شنبه 25 می 2017 - 15:11
Print This Post

پیوند هنر و فناوری در نمایشگاه عکاسی استاد کلاری با هواوی P10

نمایشگاه عکاسی محمود کلاری، عکاس برجسته ایرانی با موضوع پرتره در گالری آس به مدت دو روز از سوم خرداد ماه برگزار می شود. عکاسی که تلفن همراه P10 را به عنوان ابزار خود برای خلق پرتره های زیبا انتخاب کرد.

p10

همکاری هواوی با لایکا تاثیر  قابل توجهی در تجربه کاربری در زمینه عکاسی گذاشته است. P10 یکی از بهترین گوشی های هوشمند با دوربین فوق العاده است که با دوربین دوگانه لایکا امکان داشتن عکس های حرفه ای با کیفیت بالا را به شما می دهد.

از این رو در نمایشگاهی که با همکاری شرکت هواوی و با استفاده از دوربین قدرتمند P10 برگزار شده، شما شاهد ترکیبی زیبا از هنر و فناوری خواهید بود.

محمود کلاری عکاس، مدیر فیلم‌برداری و کارگردان ایرانی است. او دوره تخصصی شناخت و تکنیک عکاسی را در نیویورک گذرانده و در آژانس بین‌المللی عکس خبری سیگما در پاریس عکاسی کرده است. کلاری در سال ۱۳۵۹ یکی از ۱۵ عکاس برتر سال توسط مجله تایم شناخته شد و عکس‌های او در مجلات فرانسوی، آلمانی و آمریکایی چاپ شده است. کلاری به ایران بازگشت و از سال ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۵ بعنوان دبیر واحد عکاسی تلویزیون ملی فعالیت کرد او بعنوان استاد مهمان در دانشگاه تهران عکاسی خبری تدریس می‌کرد. او فعالیت حرفه‌ای سینمایی‌اش را در سال ۱۳۶۳ با فیلمبرداری فیلم جاده‌های سرد آغاز کرد. تاکنون دو فیلم در تاریخ سینمای ایران به اسکار راه یافته است؛ بچه‌های آسمان اثر مجید مجیدی و جدایی نادر از سیمین اثر اصغر فرهادی، که محمود کلاری مدیر فیلمبرداری اش بوده است.

P10 به دوربین دوگانه مجهز شده که با همکاری لایکا توسعه داده شده است. هواوی این دوربین را Leica Dual Camera 2.0  نامگذاری کرده که به فناوری جدیدی برای ثبت تصاویر پرتره مجهز شده است. قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی و زوم ترکیبی این امکان را برای‌ کاربر فراهم می‌کند که در هر زمان و هر جایی لحظه‌هایی را که دوست دارد با کیفتی مثال زدنی ثبت کند.

هر دو دوربین ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی P10 لنز f/2.2 دارند. دوربین جلوی این گوشی ۸ مگاپیکسلی است و لنز f/1.9 روی آن قرار گرفته تا در نور کم عملکرد خوبی داشته باشد.

برچسب ها :
دیدگاه شما