سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲ - March 19, 2024

کدخبر : 2235
دوشنبه 22 آگوست 2016 - 13:12
Print This Post

هواوی P9 برترین گوشی اروپا توسط EISA شناخته شد

هواوی P9 توانست عنوان جایزه گوشی‌هوشمند مصرف‌کنندگان اروپا در سال 2016-2017 را از انجمن صوت‌و‌تصویر اروپا (EISA) کسب‌ کند. این جایزه برای چهارمین سال متوالی بدلیل تعهد این شرکت در ارایه بهترین کیفیت و طراحی بدون نقص، به گروه تجاری مشتریان هواوی (BG) اعطا شده است.

hoawe1
هواوی P9 با آفرینش دوباره عکاسی موبایل، اولین گوشی هوشمندی است که با همکاری برند برجسته Leica Camera AG طراحی شده است. لنز دوگانه P9، عکاسی موبایل را وارد مرحله جدیدی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تصاویری با شفافیت، اصالت و تراکم بی‌نظیر را در عکاسی سیاه‌وسفید یا ثبت مناظری با رنگ‌های درخشان تجربه کنند.
داوران EISA بدنبال اعطای جایزه گوشی‌هوشمند مصرف‌کنندگان اروپا در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷ اعلام کردند: «گاهی ارزش دستیابی به موارد مهم در جای درست، به خوبی درک نمی‌شود و این همان نکته‌ای است که Huawei P9 انجام می‌دهد. این گوشی به نمایشگر ۵٫۲ اینچ IPS-NEO LCD با وضوح Full HD و پردازشگر هشت هسته HiSilicon Kirin 955 مجهز شده است و از اندروید ۶٫۰ همراه با رابط کاربری Emotion UI 4.1 استفاده می‌کند. هواوی P9 در انتخاب‌های متنوع با طیف گسترده‌ای از انواع جنس بدنه عرضه می‌شود. علاوه بر این، هواوی به عنوان اولین سازنده‌ای که ابزارهای موبایل را می‌شناسد و عکاسی Leica را معرفی کرده است، تاریخ‌ساز شد. لنزهای دوگانه دوربین در این گوشی، نور بیشتری جذب می‌کنند و شفافیت بهتری برای عکس‌ها و ویدیوها ارایه می‌دهند. در حالی که باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت این گوشی قدرت کافی برای ثبت تمام لحظات ارزشمند زندگی را در اختیار شما قرار می‌دهد و انحنای شگفت‌انگیز لبه‌ها با برش‌های الماس در طراحی یکپارچه بدنه و ترکیب با شیشه ۲٫۵D باعث می‌شود هواوی P9 در کارایی و زیبایی یکسان باشد».
گلوری جانگ، مدیر ارشد بازاریابی گروه تجاری مشتریان هواوی (BG) در این رابطه می‌گوید: «ما به دریافت این جایزه برای چهارمین سال متوالی از سوی EISA افتخار می‌کنیم. این جایزه نشان‌دهنده ادامه تعهد ما به خلق نوآوری‌‌های جدید در ارایه تجربه تازه‌ای برای کاربران است. طراحی مجلل P9 که توسط داوران ستایش شده، نتیجه پیشرفت‌های فراگیر و توجه به جزییات از سوی برترین طراحان صنعتی جهان و تلاش خستگی‌ناپذیر آنها است که در شکل یک طرح خیره‌کننده، به اوج خود رسیده است».
فروش جهانی مدل‌های P9 و P9 Plus در تیر ماه (جولای) از مرز ۴٫۵ میلیون دستگاه فراتر رفته و رکوردی قدرتمند در بسیاری از کشورهای اروپایی شامل فرانسه، فنلاند و انگلستان ثبت کرده است.
درباره هواوی
محصولات و خدمات هواوی در بیش از ۱۷۰ کشور جهان در دسترس است و توسط یک‌سوم جمعیت جهان استفاده می‌شود همچنین این شرکت رتبه سوم را در عرضه تلفن‌های همراه در سال ۲۰۱۵ را بدست آورده است. ۱۶ مرکز تحقیق‌وتوسعه توسط هواوی در ایالات متحده، آلمان، سوئد، روسیه، هند و چین راه‌اندازی شده است. گروه مشتریان هواوی BG یکی از سه واحد اصلی تجارت هواوی است و محصولات گوشی‌های موبایل، رایانه، تبلت، ابزارهای پوشیدنی و سرویس‌های رایانش ابری را پوشش می‌دهد. شبکه جهانی هواوی برپایه ۲۰ سال تجربه در صنعت ارتباطات ساخته شده است و بر ارایه جدیدترین فناوری‌های پیشرفته به مشتریان در سراسر جهان اختصاص دارد.

برچسب ها :
دیدگاه شما